pershendetje , i nderuar vizitor ju ftojmë qe të regjistroheni ne forumin tone.
sepse nese jeni i rigjistruar i keni te gjitha te drejtat si qdo antar i rigjistruar ne nje forum , andaj regjistrohu sepse gjithqka do ta kesh me leht .

Ju falemnderit per Viziten ,
Ju falemnderit per Mirkuptimin .

Staffi i Kosovaschool ju uronë zbavitje te mir ne Forumin e Kosovaschool .
pershendetje , i nderuar vizitor ju ftojmë qe të regjistroheni ne forumin tone.
sepse nese jeni i rigjistruar i keni te gjitha te drejtat si qdo antar i rigjistruar ne nje forum , andaj regjistrohu sepse gjithqka do ta kesh me leht .

Ju falemnderit per Viziten ,
Ju falemnderit per Mirkuptimin .

Staffi i Kosovaschool ju uronë zbavitje te mir ne Forumin e Kosovaschool .
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mir se vini në Forumin e ..::KosovaSchool..:: !

ForumLatest imagesRegjistrohuidentifikimi

Why didn't Gordon cut the tax on fuel instead of asking OPEC to cut their prices?

Shko poshtë 
AutoriMesazh
antojames

antojames

Postimet : 200
Piket : 932
I antarsuar : 11/07/2011

Why didn't Gordon cut the tax on fuel instead of asking OPEC to cut their prices?  Empty
MesazhTitulli: Why didn't Gordon cut the tax on fuel instead of asking OPEC to cut their prices?    Why didn't Gordon cut the tax on fuel instead of asking OPEC to cut their prices?  EmptyMon Aug 20, 2012 12:30 pm

A large percentage of the price of a litre of petrol [you don't want to know the price per gallon!] is Gordon Brown's Tax - why ask the oil producing countries to cut their prices? There must have been some other behind the scenes jiggery pockery - what has he sold off now to raise money for their extra £40,000 allowance for a second home in London!

=========
Price in India
Mbrapsht në krye Shko poshtë

Why didn't Gordon cut the tax on fuel instead of asking OPEC to cut their prices?
Mbrapsht në krye 
Faqja 1 e 1